Då kör vi igen!

Det var väldigt längesen jag tittade in här sist, och mycket har hänt sen dess!
Tänkte dra igång igen, med fokus på vad som händer i vardagen, personlig utveckling och nya äventyr. 
Börjar med att ändra om i designen, sakta men säkert.
 
Tänkte sammanfatta den senaste tiden ikväll, samt få lite ordningen på bloggen, mycket att pilla med. 

Nu ska jag göra mig iordning för stallet. Har tillbringat senaste veckan i Eskilstuna på kurs, så ska bli himla härligt att träffa mina goa damer igen.
 
Droppar en av dom nyaste bilderna här så länge. Penny var här och hälsade på innan jag åkte på kurs, blev lite bilder, bland annat på oss med hästarna. Underbart med bilder där mina fantastiska vänner är samlade. ♥
 
 
 
Alla inlägg | |
#1 - - Olivia:

Det var på tiden!!!!!!!! :D

Svar: Ja, jag instämmer faktiskt haha! :D
Louise Johansson

#2 - - Jonna:

Åhh vad glad jag blir! :D

Svar: Haha awesome, kul att någon finns kvar här haha :D
Louise Johansson

Upp