Lite inspiration

Idag kom vintern tillbaka för en stund, så trist och mitt humör sjunk illa kvitt. Behöver sol och värme nu! Dagen blev inte riktigt som planerat men så var det vara ibland. Med tanke på att jag inte har något trevligt att bjuda på så tänkte jag att det är ett ypperligt tillfälle att dela en video som inspirerar mig! Det är ju bra mysigt att sitta inne när det är grått ute och bara plöja igenom riktigt härliga videoklipp. Plötsligt känns allting lite bättre.
 
Se och njut!
 
 
Alla inlägg, Inspiration, Videoklipp | |
#1 - - Urhästen ✿ Digital konst, blommig häst & Lillhov:

Han är ett riktigt muskelpaket som spillivinkar runt hur lätt som helst på två bakben haha!

#2 - - Ann-Britt:

Vilken härlig film på ett grymt par och vilken vacker musik som flöt i bakgrunden!
Jag tyckte att du och Tiki var lika fina tillsammans när jag var i Paddocken och tittade på er!

Kram Mormor!

Svar: Åh, tusen tack ska du ha!Kram!
Louise Johansson

Upp