Joggingtur

Med planer på att få igång båda hästarna, samt komma igång själv, så slog jag ihop det lite idag. En joggingtur med Luvan blev det! Det var väl mest för att Luvan skulle få komma ut och göra något, för fysiskt sett så gav det ju inte henne så himla mycket. Men skoj hade vi, och jag fick motionera! Vi joggade inte alls långt och det blev några korta promenadpauser också. Luvan inspirerar ju så med att vilja hålla ett högre tempo, men jag inser ju rätt snabbt att jag inte är redo för några sträckor i hennes tempo. Matte måste hinna träna lite mer först! 

Men i övrigt var ju detta super, jag får motionera, dessutom på ett roligt vis, och en av damerna blir aktiverad samtidigt. Detta ska vi fortsätta med! 
Nu är vi på gång! 

En liten fotopaus blev det också.


Alla inlägg, Luvan | |
Upp