Osams med kameran

 Just nu är det lite trist att fota. Kameran vill nämligen inte riktigt få skärpa på bilderna samt att det blir brusigt trots ett relativt lågt ISO. (Har fått rensa bilder med ett ISO på 400 pga brus). Det är riktigt trist och jag vet inte vart problemet ligger så jag kan inte göra något åt det. Men fotolusten är ju allt annat än vad den borde vara nu när det är så himla vackert ute, tyvärr. Idag blev det iallafall lite bilder ändå, första bilden på Tiki är dock från i förrigår.
 
Eftersom orken fortfarande är på noll händer det så inte mycket med hästarna nu. Jag försöker bara finna ork till att faktiskt åka dit och pussa på dem vilket får räcka för nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla inlägg, Foto/Redigering, Hästarna | |
#1 - - Marina:

Helt otroligt hur du lyckas fånga det du gör på bild!!!! Näst sista bilden är ju underbar :) Alla är makalösa, med den är galet rolig!

Svar: Hihi åh, tack mamma <3
Louise Johansson

#2 - - Olivia:

Så himla blöta och så himla söta!! Och en så himla duktig fotograf :D Vi saknar er alla!!

Svar: Haha jaa, detta väder alltså xD Men åh, tack! :D Vi saknar er med!!
Louise Johansson

#3 - - Jonna:

Jag tycker bilderna ser helt fantastiska ut! Ge mig dina fotokunskaper D:

Svar: Men åh, tack snälla du! :o
Louise Johansson

#4 - - Ann-Britt:

Vilka underbara och vackra bilder du har tagit i ett fint och vintrigt landskap!
Så härligt gapskratt prinsessan visar upp:)

Upp