Mörker

Det här med mörker är inte alls min grej, jag är så himla mörkrädd så det är hemskt. Men idag bestämde jag mig för att ge mig ut på en promenad med båda damerna. Till en början var det rätt mysigt, med två övertaggade hästar! Men sen började jag stressa upp mig själv så då var det bara att vända, haha. Hopplöst det där, men en vacker dag ska jag nog allt lära mig. En promenad på 20 min i aktiv skritt blev det åtminstone, så det var ju godkänt ändå kan jag tycka.
 
 
Var bara tvungen att lägga upp denna bilden tagen efter gårdagens körtur, hon är ju bara för söt!
Alla inlägg, Hästarna, Luvan, Promenad, Tiki | |
#1 - - Urhästen ✿ Digital konst, blommig häst & Lillhov:

Tycker att sista bilden är så charmig. Hennes hållning är typ överallt xD

Svar: Haha jaaa, jag älskar den, så galet söt xD
Louise Johansson

#2 - - Ann-Britt:

Vilken härlig bild! Ser så rolig ut! Kolla blicken:)
och vilken fin hållning hon har:)

Nu går vi mot ljusare tider, inget roligt att vara mörkrädd. Snart är det dags för en ny familjemedlem
att komma och hälsa på i några veckor!
"Syns på Söndag"


Puss o Kram Mormor!

Svar: Haha ja, visst är den härlig, hon är alldeles för söt!
Jajamen, piper för fullt här hemma nu, bananen går i ett ;)

Kram!
Louise Johansson

Upp