Lek med Tiki

Idag var det en trött Louise som åkte till stallet. Tom på ideér kände jag mig nästan lite vilse när jag kom fram, vad gjorde jag där egentligen? 
Tillslut kom jag fram till att det var Tiki som skulle få komma ut och hitta på något. Efter lite pyssel i stallet gav vi oss ut på ängen, som förövrigt är rätt torr, super skönt! Tänkte vi skulle jobba lite med svårigheterna i höger varv, både fysiskt och mentalt. Vi både tröttnade dock ganska snabbt så det slutade med att vi mest lekte runt lite, jättehärligt! Bus och trickträning med inslag av det vi började med. 
Vi avslutade med känslan på topp så det blev ett bra pass! 
Tiki ligger kvar allt längre när jag ber om ligg och kan nu både pussa och flema liggandes! Duktig tös jag har. 
Vi tränade lite på att stegra på avstånd vilket Tiki tycker är väldigt svårt. Fick till det några gånger dock och hon såg mycket nöjd ut efter. Goa ponny! 






Alla inlägg, Hästarna, Lek med hästarna, Tiki, Trickträning | |
#1 - - Jonna:

Åh men charmigare ponny eller??! <3

Svar: Hehe världens goaste (a) Lilla tokan <3
Louise Johansson

#2 - - Horse Thoughts - Häst Tankar:

Nejfy vad gullig!!

Svar: Haha visst är hon, så charmig! :D
Louise Johansson

Upp