Göteborg Horseshow mässan

Igår var jag och Pernilla in till Göteborg. Hon skulle köpa en parsele så vi passade på att gå in på mässan när vi var där. Alltid lika kul att gå omkring där inne. Ut fick jag med mig två pannband, två rosa samt två blåa ludd samt en rosa grimma. Himla nöjd, det enda jag saknade var ett kort körspö, det får beställas istället helt enkelt! 
På vägen hem stannade vi vid Tre Hästar, där köpte jag ett huvudlag utan käkrem med ett hackamore på, samt ett litet brunt träns med mässingspännen, himla nöjd där med. Så nu är jag galet taggad på att prova allt på damen! 
Kommer lite bilder nu, lite tråkiga när grejerna inte sitter på hästen dock ;) 

Två pannband! 



Huvudtaget utan käkrem, satte på ena pannbandet som jag köpte på mässan också, så snyggt! 


Shopping | |
#1 - - Tuva:

Fina saker :)

Svar: Tack! :D
Louise Johansson

#2 - - Ann-Britt:

Vilka bra grejor du har köpt!
Tiki kommer att bli så fin:)

Puss o Kram Mormor!

Svar: Hihi tack :D
Puss och kram!
Louise Johansson

Upp