Körkort

Efter många tankar, massa plugg och en herrans massa körning har jag nu överlevt både teoriprov och uppkörnig. Inte nog med att jag har överlevt, jag har blivit godkänd också! ÄNTLIGEN KÖRKORT!! Såå skönt, men fy vad nervös jag var. Var så rädd för att bli kuggad, men icke! 
Detta kommer underlätta så otroligt mycket och möjligheten till mer tid i stallet ökade plötsligt, så underbart! 

Just nu sitter jag hemma hos mormor och morfar. Var en mycket speciell känsla att sätta sig bakom ratten helt själv... Och att hitta behöva sätta mig skylten... Overkligt! 
Så himla glad! 

Själv bakom ratten (y)

Bakade tårta som jag tog med mig och bjöd på! 


Hästarna | |
#1 - - Marina:

Stort GRATTIS älskade dotter till ditt körkort!!! <3

Svar: Hihi tack! <3
Louise Johansson

#2 - - Ann-Britt:


Vilken rolig dag det vart dag! När du kom hem till oss och överraskade med nybakad tårta och nytaget körkort!
Så jättemycket grattis från Mormor och Morfar till dig och ditt efterlängtade körkort! Puss o kram!

Svar: Det var himla kul att komma och överraska er så, kunde knappt hålla mig för skratt när jag körde upp för eran backe!Tack så jätte mycket!
Puss och kram!
Louise Johansson

#3 - - Olivia:

Vad var det ja sa!? ;) Såklart du tog hem det! Stort grattis till dig från oss alla, vi ser fram emot besök inom en snar framtid...:D

Svar: Haha okidå ;) Taack! :D Snart dyker jag upp på eran gårdsplan ;)
Louise Johansson

Upp