Today

Gud vilken dag, så trött nu! Har inte gort så mycket igentligen, men vilken lång dag det blev.
 
Skrev matte prov imorse, tror det gick rätt bra. Har haft både spanska och geografi idag, två av dem ämnen som verkligen är ett big NoNo  för mig, men överlevde det med. Avslutade skoldagen med en mattelektion på två timmar haha, till klockan halv fem, man är ju lite lagom trött där på slutet, men jag gillar ju matte så det är inte helt fel.
Dessutom har vi ju en riktigt bra lärare så det gör ju inte saken sämre om man säger så.
Nu har Carro dessutom varit så snäll och skickat hela sin spanska mapp till mig så jag kan ta bort allt mitt och få lite ny ordning på allt. Känns skönt! Och ska plugga lite extra spanska med min mentor varje torsdag, kan minst sagt behövas!

Tiki har inte fått göra något på två veckor nu, dumma skola och väder. Hoppas verkligen att vi får tid att göra något i helgen, vad vet jag inte. Idag var jag bara till stallet och mockade, och såklart fick Tiki en och annan puss ;)
 
Nej nu ska jag nog ta mig lite rån tror jag. Imorgon börjar jag sent så på morgon ska jag ta mig till praktiken och ladda upp mig lite. Awsome!
 
Dagen, Hästarna, Skolan | |
Upp