You shine like the stars

No matter where or how far you wander
For a thousand years or longer
I will always be there for you
Right here with you

You're so amazing you shine like the stars
You're so amazing the beauty you are
You came blazing right into my heart
You're so amazing you are...

I hope your tears are few and fast
I hope your dreams come true at last
I hope you find love that goes on and on and on and on and on
I hope you wish on every star
I hope you never fall too far
I hope this world can see how wonderful you are
 
 
 
 
Smedstoprs Hunter - Herkan

Ett år har gått sen du lämnade oss för att vandra vidare. Ge din skönhet till dem som lämnat våran jord. Skänka glädje på en annan plats.
Du lärde mig så mycket. Tog fram mig, visade mig vägen. Jag hade så mycket kvar att lära av dig, du hade så mycket mer att visa.
Men det var inte meningen att vi skulle få mer tid tillsammans, inte här och nu.
Men en vacker dag ska vi ses igen, min fina vän. 
Saknar din blick, din positiva syn på allt. Din envishet och din otroliga styrka.
Saknar att känna din styrka i mig, din kärlek. 
Saknar ditt huvud i min famn.
Det lös bus i dina ögon. Att bara stå still på gången var ju meningslöst, speciellt när det låg hö bredvid.
Saknar hur du alltid lyckades ta dig loss.
Saknar att springa fram med dig tätt efter. Fyllas med din energi.
Ha dig nära.
 
Älskade fina Herkan.
Vi ses igen.
Min fina stjärna.
 
You shine like the stars.
 
Allt jag hört om dig innan. En jobbig liten ponny som bara krånglade och var sjuk.
Men så fick jag träffa dig på riktigt. Så fast, så himla fast.
Det bara lös om dig. Bus.
Jag förstår varför folk kallade dig dum, men det var verkligen inte för att du var dum. Det var för att du var så himla smart. Så himla med, du visste precis hur och vad du skulle göra för att komma undan när du inte ville. Inte för att vara elak, utan för att visa att du inte uppskattade det.
Du var så tydlig. Ville du inte, då gjorde du det inte heller. Men så fort man såg dig var du med på nästan allt. Allt som inte var tvång. Så klok, så himla klok.
 
You light up my world, even when you'r gone.
 
 
 
I look into your eyes and I see the truth, baby I'm supposed to be with you.
 
Minnen gör ont och saknaden blir bara starkare. 
Det känns som ett annat liv, tiden det var vi.
Ändå känns det som igår.
Tänk att det gått ett helt år.
Jag älskar dig.
 
Feeling free, running around with you. Miss the feeling, missing you.
 
 
Den glädjen, den känslan. Åh vad jag saknar den tiden.
 
Min modiga pojke.
 
 
 
 
Felt strong when I was close to you. 
 
 
 
Min stjärna. 
 
 
Hans blick. Så mild, så positiv och så vänlig.
 
Du har det bra där du är nu. Fri från smärta och fri från gränser.
Jag vet att du fyller din värld med samma glädje och energi som du fyllde mig med.
Och en dag kommer jag få ta del av den igen.
Vi ses, ha det så bra tills dess min vän.

Jag älskar dig. ♥
 
Herkan, Minnen | |
Upp