Julstämning

Så härligt nu med lite snö ute som lyser dagarna. Nog för att det blir mörkt, men inte riktigt lika illa som innan. 
På väg till skolan imorse träffade jag även på en snögubbe i grannarnas trädgård, han viskade i mitt öra att han ville vara med på bild, så det blev han!
 
 
Så mysigt med julstämingen som börjar bli nu också, stjärnor i fönstren och ljusslingor i träden, är det inte härligt?
 
Vill ni öka på julstämningen lite så kan jag ju tala om att den 16:e december klockan 18.00 är det Julkonsert i Immanuekskyrkan i Örebro, ligger någonstans på ekersgatan, mer exakt än så vet jag inte.
Min plan är att ta mig dit, julstäming är aldrig fel!
Högtider | |
#1 - - Madde:

Nä den 16 december är du på kalas och firar Alex och mig

Svar: Med lite tur hinner jag göra både och!
Louise Johansson

Upp