FÖR UNDERBAR

Idag har båda boxarna mockas ur helt, skönt att ha det klart. Jag och Sandra har flyttat ut Kotten, igelkotten med andra ord, som hade hittat tillbaka till stallet.

Och sen ska ni veta, så tog vi in Nattis som var snällast. Innan jag åkte iväg till stallet hade jag bestämt mig för att hon skulle få hälsa på vattenslangen. Och gissa hur bra det gick? Hon stod ju inte still, men hon var lugn. Fattar ni? Nattis var lugn. Helt himla sjukt. Så stolt över min ängel!

Sen tog vi en sväng ut på Lisen och Älgen. Jag red barbacka med repgrimma, gick super. I skogen råkade det ligga 2 stockar. När vi mötte den första ville inte jag hoppa, vet inte varför men det kändes inte riktigt bra. Men Sandra travade ju iväg med Fakiren så då ville ju Lisen också springa. Lyckades bromsa någolunda så ett hopp slapp vi undan iaf. Men när vi mötte den andra stocken däremot, lät jag henne hoppa. Jag tvekade, men inte hon. Blev ett regält skutt för att vara över en liten stock, men jag satt kvar, wiho haha. Lite stolt där va (y)

Förövrit red jag i shorts, hade inte räknat med att rida när jag åkte till stallet, och på vägen ut från skogen träffade vi på massa brännässor. AJAJ. Slutade med att jag satt med fötterna på Lisen rumpa, tur att hon är så snäll.

Med andra ord en lyckad dag i stallet! Om man inte frågar mina ben såklart haha!


Titta vilken finis vi hittade när vi skulle åka hem!
| |
#1 - - Anna:

Usch va äcklig ): xD

Upp