Lite akademisk träning med Tiki

Igår var jag iväg på clinic för Christoder Dahlgren, det var väldigt givande och inspirerande. Har alldeles för mycket bilder därifrån som jag ska ta tag i så fort jag får tid.
Inspirerad efter gårdagen så jobbade jag med Tiki med fokus på balans samt öppna och sluta. Gick över förväntan. Tiki var dessutom hur pigg som helst så vi avslutade med lite bus och lycklig ponny, så härligt!
 
 
När Tiki var klar och jag hade hjälpt Mia med åringarna så tog jag en sväng på Änglan. Och gud så härligt det var! Hon var riktigt pigg, tog en galopp på gärdet och jisses så hon drog iväg. Helt underbar känsla! Fina fina tanten.
Hästarna, Tiki | |
#1 - - Emma - en dressyrblogg:

Christofer är så sjukt duktig! :) Lyllos som kan träna för honom :)

Svar: Det är han verkligen! :D
Louise Johansson

#2 - - Paulina:

Åh så fin bild, hon är verkligen vacker :D

Svar: Men åh, massa tack! :D
Louise Johansson

Upp