Problem med bilderna från Honza...

Well, kan väl säga som så att datorn måste vara väldigt arg på mig eller något. Drygt 800 bilder hade jag från dom två dagarna vi var där och kollade på Mikaela som tränad för Honza. Lade in bilderna i datorn igår, endast 171 bilder ligger på datorn, och 28 bilder blev kvar på minneskortet, vad tusan hände med resterande 600 bilder?! Åh jag blir tokig på detta alltså. 
Ska försöka leta och se om bilderna kan ha hamnat någon annanstans, men det känns inte så lovande. Finns ju inte under "Senaste import" Eller "Senaste 12 månaderna". Jag fattar inte, hur kan deta hända?
 
Hur som helst så har jag ju iallafall dessa 171 bilder att gå igenom, rensa och redigera, så lite bilder kommer ju allt komma upp ändå, men detta blev ju inte riktigt som planerat.
Ska sätta mig nu och göra lite tidsinställda inlägg för denna veckan så det kommer!
Foto/Redigering | |
Upp