Onsdag

Idag var det ju praktik för min del, valde som sagt att gå fast jag är ledig. Kände att jag ville komma iväg och ha något att göra, sen trivs jag ju så bra så det är bara kul att gå iväg.
Imorgon ska det vara vikarie för Anna ska på kurs, inget jag ser framåt emot men det är samma vikarie som igår och hon hade rätt bra koll på barnen trots att hon var vikarie. (Fördomar här ja, haha)
Var ivarjefall trevligt att träffa Anna idag, har ju inte setts sen fredagen innan lovet.
Hon är en sån där människa som man lixom blir glad av att ha runt sig, jätte härligt!

I stallet idag tog jag ut Tiki på gräsplätten och så busade vi lite. Hon var väldigt busig idag och tyckte det var roligt att få springa lite.
Lite mys blev det också. Hon är så himla go så jag förstår inte.

- Bebisen äter i solen <3 -

- Kort filmsnutt från när vi busade lite. Filmade med mobilen samtidigt som jag sprang, därav kvalitén -
Hästarna | |
#1 - - Anna:

sv; Pappa köpte med det där han beställer grejer ifrån till sitt företag, han säljer ju lite friskvårdgrejer till människor och det finns till djur också där han köper ifrån :D

#2 - - Bianca:

Hej!

Vilken fin blogg du har :)



Vill bara säga att kika in på min blogg, för snart kommer en tävling upp och varje dag kommer det upp en massa skönhetstips, mode, vardag osv!



Skriv gärna en kommentar, eller flera <3

Du kanske vill göra ett bloglovinbyte?

Upp