Gott och blandat

Nu har prylarna jag beställde så billigt för ett tag sen kommit. Ska ta med det till stallet imorgon och prova på bebisen. Blir spännande att se hur det sitter!
Jag beställde ju en gjord för 10:- och gissade på att det kanske var en selgjord, nu är jag dock skeptisk för den är jätte liten! Och då är den inte "storleks beställd". Man kunde alltså inte välja storlek, det fanns bara en.

36 cm lång inkusive spännena. Någon aning om vad det kan vara för gjord?

Förövrigt vill jag hälsa grattis till min kära farmor som fyller år idag!
Stort grattis och kram på dig!



Idag är jag en sån där tråkig människa som inte är iväg och kollar på någon brasa. Mamma och pappa skulle gå och jag var för lat för att hänga med. Är helt slut så känns ganska skönt att sitta här i soffan, lite tråkigt dock kan jag väl tycka. Nu är det i vilket fall för sent haha. Men brasan här brukar vara väldigt liten så inte så mycket att se, och så att segt tal innan det. Lite mysigt, men inte värt att gå dit för det hehe.

Nu ska jag kolla tv och vila lite. Skönt att vara ledig imorgon!
Dagen | |
Upp