TUR ATT JAG HAR MINA ÄNGLAR

Jaha idag har varit en ganska så lugn dag. Man orkar ju inte så mycket i värmen, ca 30 grader varmt. Skönt må jag säga!
Var inne till Örebro en sväng med mamma och när jag kom så blev det tid vid datorn medans jag väntade på att höra av från Sandra, och sen väntade jag såklart på mammas pannkakor.
När jag hade ätit och spenderat någon timme till vid datorn och jag inte hört något från Sandra bestämde jag mig för att åka iväg själv.

Jag och Lisen jobbade lite från backen i hagen, hon fick hälsa på pilates bollen och lastpallen. Den var väldigt låg så hon såg nog den knappt först. Men det var inga problem iaf, inte så konstigt när det gäller Lisen!
Eftersom humöret inte var på topp blev det ett väldigt kort pass, det var nog lagom både för mig och Lisen idag. Gick ju riktigt bra, nästan glad att jag var själv idag, känner att jag fokuserar på ett helt annat sätt då, aldrig tänkt på det riktigt .. Men jag tror jag är typ, lugnare? Nä jag vet inte, men det gick bra iaf och jag är stolt över Lisen som är så duktig!

Sen var det den stora skruttans tur. Tog bara in henne i stallet och borstade lite. Första gången på jätte länge som jag tagit in henne själv, men gick super. Min älskade Nattis <3

Nu sitter jag här och gör typ ingenting. Hoppas alla har haft en bra dag iaf!
| |
Upp