BILDBOMB

Idag har jag gjort massor, tror jag. Åkte till stallet på förmiddagen, snälla Annica släppte ut hästarna imorse så jag slapp. Låg i sängen och var  dö trött, orkade knappt öppna ögonen. Har vatt för lite sömn senaste tiden för min del. Men åkte dit när jag vaknat iaf, vet inte vad klockan var, skulle vakta Herkan, jätte kul haha. La mig i hagen och solade, det var ganska skönt, dock var det så varmt så jag somnade nästan, inte helt bra. Fakiren och Nattis var lite knäppa och tyckte jag var jätte farlig som låg där i gräset på min blå filt! Haha för söta, slutade med att Herkan också hakade på, men sen stannade han för att komma fram och mysa <3

När jag kom hem igen var det bara att käka innan vi fick besök av släkten, trevligt. Tårtkalas blev det, dock var det päron i tårtan. Vem kommer på idén att ha päron i en tårta? Den snubben måste fått hjärnsläpp eller nåt haha. Fast dom lagrerna utan päron var riktigt goda mohaha!

Sen bar det av till stallet igen, denna gång med Sandras sällskap! Vi körde Lisen en sväng, trevligt när ponnyn är positiv. Tanken var att Sandra skulle fota mig och bebisarna idag, men jg var inte riktigt på humör för det så det struntade vi.
Fick ett sms från mamma där det stod att vi skulle till Annica och grilla, och jag lyckades smuggla med mig Sandra! Det var trevlans vill jag påstå.

Sist men inte minst (eller jo) så var det Herkans tur. Vi busade lite i hagen, dumma fångponny som bara vill äta gräs. Hade han inte vatt det hade han kunnat få det som belöning, men nu fungerar det inte så, suck. Men när man väl får hans uppmärksamhet, då är han en ängel!

När det tillslut var dags för att pallra oss hem är det sjukt fin dimma i hagen så då var jag ju tvungen att gå ner och fota! Bilderna blev sådär, får skylla på att det var mörkt och att jag inte är så grym än att jag kan fota bra i mörker. Men här kommer en liten bildbomd iaf!


Ja, bilden är väldigt redigerad, men tyckte den var lite cool (a)


TITTA! Han går nästan på volt runt mig! I slutet gick han 2 varv på utsläppt rep! 2 varv utan att protestera, ett stort framsteg för oss vill jag påstå. Använder man lite våld eller så är det inga större problem att få ut honom, men jag vill behålla en positiv kommunikation, och nu går det framåt.


Hejhå Barbie häst haha! Ja jag håller i grimman, för att han inte skulle dra ner huvudet på en gång sen för att käka gräs, envisa ponny!


<3


Bara för att vi är finast!


Nytt trick, eller ah, en förenkling av spansk skritt, nämligen "Goddag"


Fråga inte vad vi gör ..


Vi tränar puss, som förövrigt Sandra har lärt honom, men Herkan är som han är, överambitiös så det är snarare nock han gör, därav mitt fina face, jag gör mig beredd för en nock! Och jag vet att ni tycker det är SÅ snyggt! :D





Synd att den blev suddig ..


<3





Det var allt för idag, grattis alla som orkade kolla igenom! Nu ska jag sova, Godnight!
| |
Upp