NLP-kurs och goa bilder

Nu är jag åter hemma efter en vecka på Stenbrogård. Första NLP-veckan är avklarad. Den var full med nya lärdomar och insikter, dessutom trevliga människor. Härligt! Jag känner mig nu taggad på att komma igång med hästarna igen och dessutom jobba mot mina drömmar! Det har varit en vecka som har bidragit till personlig utveckling, eller snarare att hitta tillbaka till sig själv. Otroligt intressant och en stor lättnad må jag säga. 
 
Nu ska jag strax åka till stallet för att äntligen få träffa hästarna igen, så länge tänkte jag bjuda på lite bilder som jag fotade innan jag åkte iväg till Eskilstuna men som jag inte hann redigera klart! Det var mycket bus i hagen denna dag. Båda mina damer ville dessutom leka med mig, det var riktigt roligt och vi njöt i fulla drag allihopa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Jätte fina bilder och så söta :)

Svar: Tusen tack! :D
Louise Johansson

#2 - - Ann-Britt:

Den dagen var de verkligen busiga båda två!
Extra roligt är det att dom är syskon också! (Syskonkärlek:)
Jättefina bilder på dom och deras ögon säger verkligen hur roligt dom hade!

Kram Mormor!

Svar: Haha ja, riktiga tokar!Visst gör det, ögonen speglar mycket!

Kram!
Louise Johansson

Upp