Besöket av Erica

Erica var ju här onsdag-torsdag. Hade tänkt berättat om hennes besök igår men dagen fick ju en mindre rolig vändning.
 
Onsdag kväll var vi till stallet för att leverera alla nya prylar hon hade med sig. Såsom sulky, selar och sidepulls. Materiell lycka!
Torsdag morgon åkte vi upp till stallet, fodrade djuren och under tiden dom åt gick vi igenom selarna. Många remmar för mig att hålla koll på som är van vid bröstsele. 
Sen tog vi en tur med hela flocken. Tiki fick dra sulkyn för första gången och Luvan gick som handhäst. Och det gick så bra! Är så stolt över båda mina damer, och Erica såklart som hanterade mina damer super. Själv red jag Malaga, vilket var himla roligt. Go känsla att sitta på ryggen igen, och Malaga är ju bra trevlig!
 
 
Nu börjar det bli dags för mig att ge mig ut mot bilen. Det är nämligen dags för kurs igen. Detta innebär att bloggen kommer stå tom igen, men bara för ett tag denna gång. Väldigt dålig mottagning där vi har kurs nämligen. Men jag återkommer. Ni får njuta av våren som sakta närmar sig så länge. Ta vara på livet och allt det fina det har att erbjuda!
Alla inlägg, Livet, Ridning, Tömkörning/körning, Vänner | |
Upp