Detta envisa regn

Det är mycket nu, och ibland ingenting alls. Hm.
 
Mamma var snäll och lämnade in vagnshjulet på en däckverkstad idag så förhoppningsvis kan jag snart köra Tiki igen, så typiskt  med punktering nu när vi började komma igång. Men som sagt, snart är vi nog på gång igen!
Hoppas på att vädret kommer på bättre tankar snart också, regnar det inte så blåser det som tusan. Så otroligt trist och jag känner hur vädret påverkar mig alldeles för mycket. Usch!
 
Hade tänkt att åka iväg till stallet nu, men så fort jag släppte ut kaninen i uteburen kom regnet. Nu öser det verkligen ner. Yay, vad roligt. Tror inte att varken jag eller någon av damerna uppskattar en promenad i detta väder.
Kan inte låta bli att bli arg, jag som hade såna planer med hästarna idag. Och så förstörs allting pga detta envisa regn som aldrig kan ge sig! Usch!
Men, jag försöker så fint förklara för mig själv att ingenting blir bättre av att vara arg på vädret, det lär ju knappast sluta regna för det. 
Hm. Hoppas på bättre väder imorgon helt enkelt.
 
I väntan på bättre väder så bjuder jag på lite bilder från när vädret faktiskt har varit okej och det blivit massa mys med hästarna!
 
 
 
 
 
Alla inlägg, Hästarna | |
Upp