Status

Jag blir bara sämre och sämre på att uppdatera här men har inte riktigt haft orken efter långa dagar. Men vi har det bra här. Jag är fortfarande hundvakt och det är helt underbart med en hund i huset! Lilla Vega växer så det knakar och nu har även Novas kull kommit. Sex små bebisar och efter drygt en vecka lever fortfarande alla! 

Tiki är nu en tjock dam vilket inte alls är okej. Jag har kommit av mig lite samt varit sjuk så har inte blivit så mycket motion som behövs. Snart åker jag dessutom bort men efter det räknar jag med att vi ska komma igång igen! 
Luvan mår fint och är helt underbar. Vi lär känna varandra mer och mer och hon är verkligen min typ av häst, det är så kul! 



Alla inlägg, Hästarna | |
#1 - - Ann-Britt:

Känn inte att du måste blogga när du inte har tid, lust, ork eller har massor med annat att göra!
Tror att alla som läser din blogg vet hur livet kan vara. Ibland räcker inte tiden till eller så finns det massor av annat som pockar på. Din blogg är så givande att läsa och tror nog att de som läser känner att - Den som väntar på något gott aldrig kan vänta för länge! Massor med kramar Mormor!

Svar: Jag läser denna kommentar och inser (vilket jag förvisso redan visste om) att jag har världens bästa mormor.Jag älskar dig!
Louise Johansson

Upp