Promenad med pon

Idag fanns det äntligen tid till stallet. Så skönt att kunna vara där utan att stressa, var nog första gången på minst en månad! Så det firade vi med en timmes promenad. Underbart! Tiki var himla pigg vilket gjorde allt ännu bättre. Att springa i full fart med Tiki busandes bredvid sig är en helt underbar känsla. Och att se henne så galet nöjd och glad när jag busade tillbaka, finner inte ord. Underbart helt enkelt! Tiki var lite små trött men verkade väldigt nöjd när vi kom tillbaka, detsamma gällde mig haha. Nästa vecka hoppas jag på att kunna börja komma igång mer ordentligt i stallet igen, äntligen! 

Tiki trivs bäst om hon får gå och bara sitta fast i halsringen, hon blir mycket mer positiv och framåt då, men ute på 70-vägen så satte jag fast repet i grimman också. Var lite snurrigt för matte med två delar av repet ibland haha, det är inte lätt! 

Tiki fick hälsa på en voff, himla spännande tyckte hon! 

När voff hämtade pinne kollade Tiki läget med brevlådan istället! 

Pigg dam idag som sagt, underbart! 


Full fart! Skönt att hon är snäll och stannar när jag säger stopp! 

Ute och rastar voff, ehm, menar häst.. 

Trött dam på väg hem!
Hästarna, Promenad, Tiki | |
#1 - - Klara:

Det verkligen strålar om henne :D

Svar: Eller hur, bara lyser bus! :D
Louise Johansson

Upp