Fullt upp

Här är det fullt upp minst sagt, jag är helt slut när jag går och lägger mig på kvällarna, väldigt skönt må jag säga! Tiki verkar nöjd som har fått gå och pussat på Killen i nästan en vecka. Aramis och Tiki gick inte så bra tillsammans. Damen blev knäpp och matade sparkar åt stackarn som sprang runt och stressade som en tok och saknade flocken. Dålig matchning där. Men när Killen kom in i hagen istället blev Tiki en mycket nöjd dam, inte en ond blick, tok ponny det där!
Men imorgon åker vi hem igen. Både skönt och tråkigt. Vi kommer sakna alla här väldigt mycket, men jag måste ändå erkänna att jag saknar min säng, hästarna hemma, familjen och ja, allt det där som hör till att vara hemma liksom. Jag och Tiki lär ju hamna här igen så ;) Förhoppningsvis kanske jag dyker upp här redan i vinter, spännande!
Nu är det strax sängen som gäller för min del, helt slut! Men först ska det packas lite så jag inte behöver fixa allt imorgon, känns onödigt att behöva stressa.
 
En tur med ridlägerbarnen!
Jan-Ols | |
Upp