Lång dag

Idag har varit en lång dag men bra dag. Har varit i stallet från två till strax efter nio så det har varit mycket häst. Har ridit Änglan barbacka med pappa som fotograf, bilder från det kommer imorgon när jag fått in dom i datorn. Sen har jag även varit på tömkörningskursen med klubben.
Både Tiki och Jezzie har varit himla duktiga, kunde inte gått mycket bättre. Har massor med bilder från dagen men har bara hunnit med att redigera några så dom kommer nu, resten kommer imorgon!
 
Tiki skötte sig över förväntan, var rätt seg men annars var hon superfin. Mjuk och härlig. Duktig tösa!
 
Snodde en bild från pappas facebook på när jag red Änglan, tjuvaktig som jag är.
 
Var tvungen att kolla så att hon var med mig innan vi började tömköra och det var hon, duktig Tiki!
 
 
 
 
 
 
Jezzie drar kedjor utan problem!
Dagen, HHK, Hästarna, Tömkörning/körning | |
Upp