En vecka har gått...

... två veckor kvar och det känns så bra!
Tiki och jag trivs super på Jan-Ols gården där jag sommarjobbar. En vecka och två läger är avklarade, två veckor och två läger kvar. 
Dagarna är fulla och jag är minst sagt slut när jag går och lägger mig på kvällarna. Tiki har badat två gånger och fått sin första brunst. I samband med att hon började brunsta så sparkade hon två av ledarna (som jag skäms över henne) men bortsett från det har hon skött sig super. Hon har fått vara med på "NH-lektion" två gånger och fått många komplimanger av barnen för att hon är så söt. Hoppas hon inte går och blir snobbig bara efter all uppmärksamhet ;)
 
Jag redigerar bilder för fullt, har redigerat några och dom kommer nu, resten tar jag nog tag i imorgon för jag är helt slut! Bilderna har jag, Isabell, Amanda och Agnes fotat så det är en salig blandning. Får lov att erkänna att det var ganska skönt att inte ha kameran på sig hela tiden...
 
 
 
Tiki går över bro!
 
 
 
 
 
En mycket fin Aramis!
 
 
 
 
 
Foto/Redigering, Hästarna, Sommarjobb 2013, Tiki, Äventyr | |
#1 - - Olivia:

Haha OMG hur jag ser ut, dör här!! tur att Aramis glänser i varje fall x)

#2 - - anna helgesson:

Hej Louise! Alltid lika härligt att titta in på din blogg, så fina bilder du tar! Det märks att du har det bra på sommarjobbet och det gör mig så glad ska du veta. Jag önskar att du samlar kraft och goda minnen trots att jag förstår att du blir trött emellanåt också! :) kram fina du <3

#3 - - Agnes:

Asså Louise, varför la du upp den bilden på mig?? :(

Svar: Den är fin!
Louise Johansson

Upp