Ville

Bloggen har stått rätt stilla under några dagar nu och det beror helt enkelt på att jag legat sjuk!
Kände i söndags kväll att jag inte mådde riktigt bra och i måndags vaknade jag med feber.
Igår eftermiddag började jag känna mig bättre men det är verkligen inte bra. Idag tänkte jag dock ta mig iväg och mocka på egen hand och sno lite mys från Tiki.
Räknar med skola imorgon, skönt att komma iväg!

Förövrigt hade jag en spännande dröm inatt, Ville hade fått kaninbebisar ;) 6 stycken brunfläckiga små saker, hur söta som helst, haha. Jag var överlycklig! Var dock aningen problematiskt att Ville inte kunde ge dem någon mjölk. Spännande vad hjärnan kan få ihop ibland.
 
På onsdag ska han ju kastreras, lite nervöst vill jag väl påstå att det är, men det ska nog gå bra!
Ska göra iordning en innebur i garaget eftersom han kommer vara inomhus under kastreringen. Vill inte att han ska bli sjuk när han kommer ut i kylan igen efter att kroppen ställt om sig. Besvärliga kaniner...
Men förhopningsvis kan han komma ut igen efter någon/några veckor i garaget. Han tycker ju inte att det är så kul att vara inne, bus kanin det där.
 
I mars/arpil någon gång får Ville förhoppningsvis en kompis, ska bli så spännande!
 
 
Kaninerna, Ville | |
Upp