Tömkörnig med pon

Idag tömkörde jag och pon den korta rundan, med andra ord rundan ut på 70 vägen där något är så galet läskigt. Och idag kunde vi passera det läskiga för första gången utan att damen försökte slänga sig eller vägrade gå. Det kändes så himla skönt! Sikken duktig ponny jag har. I övrigt var hon himla pigg och glad och framåt, så det var riktigt härligt att komma ut. Alltid roligare när damen knatar på av egen maskin, speciellt när det bara lyser om henne! Så härligt att se henne så nöjd, det värmer i matte hjärtat.
 
 
 
Nu ska jag fixa mig något att äta, slå in paket och sen ska jag iväg och fira en kompis som fyller 18 år idag, det blir kul!
 
Tiki, Tömkörning/körning | |
#1 - - Olivia:

Vad roligt och härligt att det gick så bra! :D Du får ge damen en mulpuss från mig!

Svar: Mycket kul! :D Damen ger en puss tillbaka!
Louise Johansson

Upp