CR och KM i hoppning

Tror bilden igår sa ganska så mycket om hur det gick för mig och Tiki igår va? Vi nollade CR så vi fick köpa rosett, glad matte! Nollade även KM och lyckades på något vis ta oss runt omhoppningen också, väldigt tungt att springa två rundor i tung paddock och hoppa hinder kan jag tala om.
Karin lyckades ramla över ett hinder när Zingo hoppade före henne så därför slutade dom tyvärr på fyra fel. Kort och gott vann jag och Tiki med andra ord KM i hoppning at hand.
Tiki tyckte det var jättekul, super pigg och låg på som tusan mot hindrerna följt av lite bocksprång efteråt. Jag som hade räknat med att få släpa henne runt banan, så fel man kan ha. Och så kul det var!
 
Med Änglan däremot, ja, jag vet inte vad jag ska säga. Det gick väl så dåligt det kan gå ungefär. Tog oss över ett hinder i CR (tur det var klubben som hade tävlingen att vi kör våra egna varianter ibland) och i KM vägrade vi ut oss på första hindret... Änglan som är så pigg och taggad på att hoppa hemma. Men tror mig veta varför det blev som det blev så jag är nöjd och glad ändå. Vi hade ju kul däremellan iallafall!
 
Här kommer lite bilder från gårdagen, har bara redigerat bilderna som är på mig så det blir det som kommer upp nu. Tyvärr bara två bilder på mig och Änglan men dom andra bilderna kändes inte så värda att lägga upp, inte så mycket att se när vi står stilla framför ett hinder ;)
 
 
 
 
Riktigt kämpigt att ta sig runt KM på 40cm efter CR på 30cm, fick verkligen kämpa mig över hindrerna, till skillnad från Tiki som lätt skuttade över ;)
 
Lite bus!
 
Omhoppning, ännu tyngre, nästan så jag övervägde att gå runt...
 
Sista hindret på omhoppningen, skickade över Tiki själv och såg klev jag över själv innan vi kämpade oss in i mål, fanns ingen ork kvar för att jag skulle orka hoppa haha...
 
Bus ponny!
 
Sista hindret som jag och Änglan lyckades ta oss över!
 
 
Min lilla superstjärna väntar uttråkat i transporten!
Hästarna, Tiki, Tävlingar | |
#1 - - Olivia:

Stort GRATTIS till er! :D Väldigt fina bilder ;)

Svar: Hihi taaaack! :D Och tack igen!
Louise Johansson

Upp