Fullt upp

Senaste tiden har det varit fullt upp och jag har varit tröttare än vanligt.
I torsdags åkte jag mot Göteborg för att gå en sväng på mässan tillsammans med Pernilla och sen åka med henne hem till Orust. 
Kom hem i söndags kväll efter att ha några himla bra dagar. Kan ju tycka att jag borde ha en hel del bilder att visa som jag brukra ha efter ett besök där, men klantig som jag är glömde jag kvar kameran där... KLANT! Men tack och lov kommer Pernilla hit om två veckor och så länge var pappa snäll och lånade ut sin kamera. Känns skönt!
 
Igår när jag var i stallet fick Tiki prova sittn nya pannband som jag köpte på mässan, samt hackamore skänklarna jag köpte för ett tag sen från Markus Holst. Tiki tyckte jag var sååå tråkigt som slutade klia henne bara för att sitta framför henne med en telefon i handen och glo, söt häst.
 
 
Köpte mig även en ny, lite längre stick på mässan!
 
Idag var planen att rida en sväng på Änglan tillsammans med Hanna och Jezzie men det blåser som tusan ute idag igen så jag vet inte riktigt hur det blir med det. Skit väder rent ut sagt!
Får se om jag och Tiki kanske går ner och leker lite i paddocken åtminstone, känns som att det kan behövas. Gissar på att någon har överskottsenergi, vill gärna bli av med den innan vi ska ge oss och tömköra känner jag, kan underlätta lite.
Dagen, Hästarna | |
#1 - - Olivia:

Vad söt hon blev i sin ''outfit''!! :D

Svar: Hihi tack, nu blev vi båda glada! :D
Louise Johansson

Upp