Lite klantigt sådär

Sitter på skolan och väntar på att sam ska börja.
 
Var så härligt på praktiken imorrse, så glad. Var med dem en sväng ner till skogen, lite lagom lerigt så trots att jag så tappert försökte gå försiktigt är mina byxor och skor allt annat än fina just nu, men det är sånt man får ta, så värt det vill jag påstå.

Vandrade iväg mot stationen för att åka med tåget 10.48, när jag nästan är framme inser jag att tågkortet inte ligger i väskan, way to go Louise... Så klantigt, var bara att vända hem och hämta det. Tog moppen upp igen men missade såklart tåget, fick ta bussen in och bussar tar ju ett år känns det som. Segt. Missade med andra ord spanskan så nu sitter jag helt enkelt och väntar på att sam ska börja. Känner mig så sjukt klantig, typiskt, dagen som började så bra. Tur jag ska börja läsa spanska på torsdagar så har jag en chans att komma ikapp ändå.
 
Dagen, Praktik | |
Upp