Keep calm and carry on

Idag har jag redan varit vaken förvånandsvärt länge, sen klockan sju faktiskt, inget vanlig fenomen sådär en söndag morgon hehe. Men ibland så!
Vid tolv ska jag iväg till ett stall som jag inte varit i på hur länge som helst. Har nämligen lovat att fota två hästar och sen framkalla en bild som förstoring åt två gamla kompisar (ojoj nu låter det som att jag är jätte gammal känner jag...) som ska ge bort bilden i present åt stallägaren där.
Lite nervöst faktiskt, brukar inte fota till någon annan än mig själv och då är det ju väldigt kravlöst. Tänk om jag inte får till det alls idag? Skulle känna mig väldigt hemsk om dem blev missnöjda. Men jag kan inte göra mer än mitt bästa.
 
Sen ska jag iväg till stallet (rätt stall denna gång om man kan kalla det så) och mocka både box och hage. Ska göra mitt allra yttersta för att hinna göra något med både Tiki och Jezzie. Sen ska jag hem och fortsätta med projektet Göra om mitt rum. Kan bli spännande.
Har jag tid ska jag klämma in lite plugg sen också. Inget jag ligger sådär jätte efter med nu så det är skönt!
 
Kommande vecka kommer det vara fullt upp minst sagt.
Måndag: Idrott i skolan plus fotografering. Känns ju så bra att ha foto efter idrotten, njaaa.
Tisdag: Klippa mig och sen yoga med Petra.
Onsdag: Relativt tom dag bortsett från plugg och stall.
Torsdag: Extra spanska med min mentor på morgon, yoga med Petra på eftermiddagen.
Fredag: Praktiken på morgon och efter skolan kommer Pernilla!
Lördag: Flygkurs i Nyköping
Söndag: Flygkurs i Nyköping
 
Nu ska jag ta tag i dagen och göra mig iordning! Keep calm and carry on!
Dagen | |
Upp