Kyligt

Det är lite kyligt ute idag, inne också för den delen. Sitter i soffan med filten över mig, ganska mysigt faktiskt.
Känner mig lite smått låst, väntar ju på att veterinären ska jag ringa så jag vet när jag ska åka till stallet för Tikis vaccination. Tycker inte riktigt om när man inte vet tider och så. Hon skulle i alla fall höra av sig en timme innan hon kunde komma, och om det skulle köra ihop sig under dagen skulle hon ringa för att bestämma ny tid så ja, jag väntar helt enkelt på ett samtal från henne.
Tiki ska få ett knäckebröd idag i alla fall (haha plötsligt gick tankarna till lunchen i skolan och alla gånger man sagt till barn att ta en knäckemacka för att dem ätit lite mat) men i alla fall, Tiki ska få knäckebröd, har hon tur får hon kanske ett äpple också? Så är det ju när man är födelsedagsbarn(ponny) :D
Kameran följer nog med idag också, men får se om det finns någon tid till att fota, är så otroligt trött idag så tror inte jag blir kvar allt för länge i stallet faktiskt.

Dagen | |
Upp