Besök på Marieberg

Idag åkte jag iväg med familjen till Marieberg, eller ja, brorsan bangade så blev bara jag, mamma och pappa.
Var inte så farligt med folk som det kunnat vara och jag lyckades fynda ett par jeans för ynka 99 kr, kändes inte helt fel!
Gjorde ett besök inne på Till Häst också där jag upptäckte att dem har en hel del grejer till både shettis och mini, betydligt mer än vad jag brukar lyckats hitta i vilket fall.
Har kärat ner mig totalt i lädergrimma, har sett den förut men med tanke på priset har jag ratat den. Men nästa gång jag åker dit ska jag lätt köpa den ändå.
Det är en fölgrimma så den är ställbar både runt nos och i nacken, brun med mässingspännen och väldigt mjukt och följsamt läder. Inte alls fel. Dock kostar 340kr och jag är rätt skeptisk till att lägga så mycket pengar på en grimma. Men nu kan jag inte stå emot den längre.
Tiki kommer bli så söt i den!
 
Nu ska jag strax ta mig iväg till stallet för att mocka och sen bär det av mot Lovisa för en filmkväll med tjejerna.
 
Tyvärr har Till Häst ingen webbshop, utan man måste helt enkelt ta sig ut i butiken för att kunna handla.
Dagen, Shopping | |
Upp