Random

Måste få påstå att jag haft väldig tur med mina lärare genom åren. Visst har det funnits många man inte trivts med, men det har alltid funnits någon som varit riktigt bra.

På Fylsta hade jag ju Anna, och hur mycket jag uppskattar henne vet väl alla vid det här laget hehe.
På Via hade jag Barbro och Terese, två guld mentorer, dessutom en idrottslärare som räddade mig där totalt, hade aldrig fixat godkänt utan honom.
Nu har jag haft tur igen och fått en riktigt bra mentor, verkligen. Har sagt det förut tror jag, och jag står kvar vid samma åsikt.
Pratade med honom idag, dels för att jag varit sjuk i tre dagar och dels för att jag missade Universitet. Och han är bara så bra. 
Eftersom jag var på plats i skolan och så så får jag närvaro ändå, trots att jag missade Universitetet. Känns så bra att ha en mentor som lyssnar på vad man säg. Underbart!

Nej nu ska jag ta mig något mer att äta. Sitter hemma, börjar inte förens fem över ett igen. Kommer dock hem sent, usch. Men men, vädret är kasst så missar ju inget sånt i alla fall!
 

Bjuder på en av dem första bilderna på min saknade Herkan <3
Skolan | |
Upp