Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?

·· Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then? ·•·
Jag har ju ingen ny bild på mig riktigt så jag får väl försöka leta reda på den nyaste och jämföra istället.

- Gammla bilder -

- Ny bild (jag och ego bilder är inte vänner, just so you know -

Hittade ingen ny bild där jag inte är dränkt i kläder från topp till tå och busar med någon häst eller liknande så fick helt enkelt ta en ny.

Jaha, då till frågan, hur har jag förändrats? Om det är utseende mässigt eller rent allmänt frågan går ut på vet jag inte, utseendet ser ni ju, och inte har jag väl förändrats så mycket faktiskt? Mer än att jag råkar vara nyklippt på den nya bilden, typ.
Hur jag har förändrats i allmänhet vet jag inte riktigt, men lite borde jag väl allt ha förändrats under ett år. Att jag har blivit starkare i mig själv och vågar mer är väl ett steg jag tagit i rätt riktning. Jag tycker fortfarande att det är lika jobbigt att vara bland massor av folk, speciellt om jag måste prata, skillnaden är väl att jag pratar ändå nu så det märks inte på samma sett.
Hur jag har förändrats mer vet jag inte riktigt, det är väl den stora skillnaden, att jag vågar ta för mig mer.
30 dagar | |
#1 - - Ann-Btrit:

Så jättefin med ursnyggt hår!

Jag vill ha ditt hår:) Så vackert!

Massor med kramar Mormor!

Upp