Sista dagen på Orust

Sista dagen hos Nea idag. Hon står ute i köket och diskar så jag passar på att skriva ett inlägg. Igår fick jag prova rida Billy, vi skrittade ut bara, mysigt. Idag ska vi dit och busa med honom i paddocken - me like.
Om vi hinner åker vi sen till Göken, får se om man kan hitta något spännande där. Sen går tåget hemåt, kommer hem sent så det blir nog ingen mer uppdateringen från mig idag, men tänkte bjuda på några bilder nu i alla fall!


Nea som redigerat, därav hennes stämpel.




Inför filmkvällen igår


Fick prova Neas awesome objektiv!

Nu ska jag gå ut och vara social igen
, göra det bästa av dagen som är kvar. Ska göra mitt bästa för att inte deppa, det kan jag göra när jag kommer hem. Tänker inte ens nämna varför just nu, men det går väl nästan att gissa sig till. Men nu ska det vara glada miner.

Vi hörs, upp med hakan allihopa och lev dagen fullt ut, lev varje dag som om det vore din sista, för livet är inte så långt som man tror.

Dagen | |
Upp