DET BLÅ BERGEN

Idag har jag varit i Kilsbergen med klasse, var riktigt kul faktiskt. Vi har vandrat en mil, jobbigt men skönt! Matlagning på stormkök också som gick sådär .. Haha min och Johannas pasta blev typ, mos? Men det gick att äta och det var riktigt gott med mat!
Tog en sväng till stallet efter att vi åkt hem (Jag, Johanna, Barbro och Kimberlie) och med tanke på att Kimberlie bor bredvid stallet så hoppade jag av där. Körde Lisen en sväng med Annica, mysigt!

Nu sitter jag i soffan och är dö trött, och skojar inte. Imorn är vi lediga, för skönt! Bara onsdag denna vecka det är skola, och då är det typ spanska prov, får väll se hur det går.

Nu ska jag pallra mig iväg till köket och värma på något att äta.


Jag hade förövrigt en riktigt mysig stund med Nattis i hagen, så nu får ni en gammal bild på mig och Älskade Nattis. <3
| |
Upp