GULD

När jag sitter på din rygg är jag trygg. Du bär mig fram och jag litar på dig. Känns som att mina ben nästan släpar i backen, men ändå kan ingenting mätas sig med att sitta på din rygg. Känna dina korta men stabila steg. När du går med spetsade öron framåt och väntar på att något ska hända. Jag älskar dig Lisen.

Turen med Lisen idag var guld. Så skönt att komma ut själv en stund med min lilla älskling. Man känner sig ganska dum när man är så lång på lilla mini, men det är så sjukt underbart att rida henne så det får man ta. Gud vad härligt det var!

Sen blev det en tur med Nattis och Annica. Gick väll sådär i början men sen gick det sjukt bra! Hon började söka sig neråt och stundtals gick hon riktigt fint. Blir så stolt över min ängel.

Så himla härligt att ha två underbara ridturer med båda mina änglar.

Nu sitter jag  och käkar chips och dipp och dricker cola, MUMS! :D

| |
#1 - - Ann-Britt:

#2 - - Ann-Britt:

Det är så roligt att läsa din blogg!

Du skriver med sådan inlevelse att man nästan tror att man är med dig i den stunden:) Hoppas du förstår vad jag menar. Många kramar Mormor

#3 - - Nea:

Så härligt det låter! :D

Snygg bloggen blev dessutom, Sandra är duktig! (a)

/Nea <3

Upp