SWEET SOFFA

Nu har jag slagit mig ner i soffan för 3:e gången idag.
Snälla Annica bjöd hem oss till henne i eftermiddags för en fika, inte vilket fika som helst, glutenfri tårta, och kaka! Det händer inte ofta. Dock var mamma och pappa på bio men fick med mig Filiph och det var riktigt trevligt.

Jag hann inte så mycket mer än att slänga mig ner i soffan, slå på datorn ett tag innan Annsofie ringer och säger att Herkan har rymt igen, dock var han redan fångad vid det laget och oskadd. Hon bad mig åka dit och hjälpa till då dom inte var hemma och klart jag kan! Så jag drog iväg och fixade boxar, gick igenom hagen och checkade av. Inget som är trasigt iaf.
Händer det här igen, då är det hejdå Herkan. Både för hans egen skull, och för folk runtomkring, så det inte händer något värre. 
 
Älskade Herkan, knasponny, jag kommer aldrig, aldrig glömma dig.


Första riktiga mötet för mig och Herkan. <3
| |
#1 - - Anna:

Åh ):

#2 - - Emma:

Jättefin bild och superfin blogg =3

Upp