RÖRD


Herregud, vet inte vad jag ska säga?! Sitter här och är helt tårögd.
Helt himla sjukt, detta trodde jag aldrig. Jag har själv känt mig lite besviken över bloggen eftersom det känns som att mina inlägg vatt rätt tråkiga. Och sen få höra detta? Jag är helt paff!

När jag ändå sitter och skriver detta kan jag säga att idén till headern jag har nu fick jag av just eaglegirls då jag tyckte deras var så snygg!
Vill också säga att jag tycker deras blogg är väldigt läsvärd, två duktiga tjejer med otroligt fina hästar.

Nu tackar jag ännu en gång!

Bilden är förövrigt länkad om ni vill gå in och ta en titt, vilket jag tycker att ni ska!
| |
#1 - - Emelie:

Jätte bra och fin blogg!



#2 - - maggis:

Jag e otroligt seg på att svara på komentarer på våran tråkiga blogg, men tack!

För att du tyckte min text var ågolunda inspererande iallfall! Det värmer att veta att du tycker det.

Och fortfarande så har du såklart en SKITSNYGG blogg människa! :D

#3 - - Isabelle:

Jag sitter här och ler, det betyder mycket för mig att du blev så glad! :) Jag blir glad av att göra andra glada, om man kan säga så :)

Vad roligt att du fick idén från våran blogg! :o :D

hihi, gullunge, du har fin hest du med! :')

Kram!

#4 - - carolina:

Vilken bild tycker du är mest fail på vår blogg nu? Vore kul att veta haha!

Upp