The legend of Spyro

Jahaja, idag är det den 31:a  December, med andra ord nyårsafton. Vid 19 typ kommer det hit lite folk, vad som hittas på vet jag inte mer än att jag och Sandra ska lyckas laga mat, blir spännande ..

Igår var jag till Hööks, Sandra hakade på, jag köpte en täckesgjord och benrelfexer, hade tänkt köpa reflex täcke också, alltså ett ländtäcke, men tänkte att jag väntar med det till Gbg ifall dom har något till bättre pris där eller så, annars ligger ju Ullared på tur sen (y)
Följde även med Sandra en sväng till stallet igår bara för att mocka, var skönt att träffa lite hästar igen, var ett bra tag sen. Men nu mår jag bättre och hoppas att det får hålla i sig, så nu är jag snart igång igen! Imorgon kommer Nea hit, är här tills på onsdag, blir nice! Så då får jag dra med henne till stallet så får hon fota mig och Lisfisan hihi.

Nu borde jag nog gå och borsta tänderna, men soffan är så skön så jag vill inte lämna den. Filiph vill spela Spyro med mig, undra om man skulle ta och göra det, ja vi får se!
Jag och Sandra satt och spelade det nästan hela dagen igår, eller mja, kvällen/eftermiddagen snarare, det var riktigt kul, länge sen jag spelade det där spelet.

Dagen | |
Upp