REGNIG SHOPPING TUR

Idag bar det av till bup på förmiddagen.
Jag har funderat på en sak. Jag har fåt uppfatningen av att man bör hålla tyst om att man är på bup, som om det vore någe dåligt med det .. Jag ser mina bup besök som ett sätt att reda ut tankarna på och få en bild över vad det är som sker. Vad är det att hålla tyst om?
Aja, jag var där på förmiddagen, lagom tills vi var klara öste regnet ner, då var det dags för en tur med Sandra på stan. Vi blev lite lagom blöta om man säger. Maten blev som vanligt på donken, en glad Louise och en mindre glad Sandra haha. Jag köpte mig en ny väska som jag är riktigt nöjd med, dock kommer den från marieberg haha, inte örebro eftersom jag inte hittade någe där. Jag och Sandra var så ambitiösa så vi pallra oss över till Hööks trots att regnet öste ner. Vi fick ta oss över en flod haha, nä men stigen vid vägen var typ, dränk. Ja vi blev blöta, men det var det värt!
Som ni vet så fotade jag ett bröllop för ett tag sen, på kvällen släppe vi upp typ ljus, här får ni bild på när Sanna släpper upp en ..
Hästarna | |
#1 - - Mamma:

Vad du e klok <3

#2 - - Nea:

SV: Tack! Ja sjukt kul, pappa är stolt som en tupp haha! ;D Superhärliga bilder btw! <3

Upp